Manifestación, vienres 14 N en Xixón, salida del Palaciu de xusticia a les 19:30 h


Na fuelga xeneral del 14 payares de 2012, cientos de persones fueron deteníes y encausaes con pidimientos de cárcel desproporcionaos. N’Asturies, seis d’eses persones enfréntense a un pidimientu que, en conxunto, supera los 12 años de prisión.
El so delitu nun foi otru que defender los derechos más básicos: trabayu, alimentos, vivienda, sanidá, educación, servicios sociales... A lo cabero, lo mínimo necesariu pa llevar una vida digna.
Pero la Xusticia yá nun ye ciega y la so balanza inclínase del llau de los poderosos. Demientres unvía a la cárcel a quien lluchen polos sos derechos, dexa en llibertá a quien roben el dineru y los recursos que precisamos pa sobrevivir.
Reivindicar los tos derechos puede empobinate a la cárcel, pero faete millonariu a base d’estafes, fraudes y práutiques corruptes, faite intocable. Asina de criminal ye’l sistema capitalista y asina de criminales son les lleis nes que se sofita.
Lluchar por una Asturies más xusta nun ye un delitu. Sicasí, cualisquier persona que proteste énte una inxusticia, puede acabar detenida y condergada a prisión.
Pero tenemos daqué nidio: son la nuesa xente y vamos defendela.